Asistent realizace

Do našeho realizačního teamu hledáme posilu, která s námi bude sdílet všechny úspěchy i hledat způsoby, jak naši práci dělat ještě lépe.

Pokud jste systematický, oceníte rodinnou atmosféru i občas trochu pohybu, čekáme na Váši odpověď.

Náplň práce:

  • Administrativa - evidence zakázek, fakturace
  • Komunikace s klienty - zasílání faktur a informování klientů o termínech dodání
  • Řešení logistických úkolů - objednávání dopravy, komunikace s dodavateli a subdodavateli
  • Evidence skladu - pomoc při správě evidence skladových zásob
  • Občasná výpomoc ve skladu - manipulace se zbožím
  • další kooperace s ostatními segmenty společnosti (převážně s obchodním)

Požadujeme:

  • Výborné komunikační schopnosti, příjemné jednání a pozitivní přístup
  • Dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • Výborný český jazyk slovem i písmem, anglický jazyk výhodou
  • Dobrý zdravotní stav - na věku nezáleží
  • Spolehlivost, loajalita a organizační schopnosti
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Zkušenosti s administrativou výhodou

Nabízíme:

  • Práce v malém kolektivu s rodinnou atmosférou
  • zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
  • firemní benefity (bonusy/prémie, stravenky, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna)

Nástup možný ihned.
Práce na plný i zkrácený úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .

NOVÝ WEB - CHYBY, RADY ZDE