Asistent/-ka ředitele - office manager

Náplň práce:

  • zajišťování chodu společnosti, podpora týmu
  • zpracování úkolů dle požadavku ředitele společnosti
  • komunikace a vyřizování na úřadech
  • evidence a vystavování faktur, pokladna
  • vyřizování příchozí a odchozí pošty
  • osobní, mailová a telefonická komunikace se zákazníky
  • péče o návštěvy

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti, příjemné a reprezentativní vystupování
  • znalost práce na PC, výborná orientace na internetu
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • výborná znalost českého jazyka, anglický jazyk výhodou
  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)

Nabízíme:

  • osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu a designu
  • možnost kariérního i finančního růstu
  • práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
  • zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
  • firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)

Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .

NOVÝ WEB - CHYBY, RADY ZDE