Manažer/ka zahraničního obchodu

Náplň práce:

  • objednávání a nákup zboží ze zahraničí
  • obchodní komunikace se zahraničními partnery, získávání potřebných materiálů a informací
  • vyřizování reklamací se zahraničními partnery
  • logistika dopravy ze zahraničí, komunikace s přepravci a logistickými centry
  • koordinace dodávek (zboží na sklad, přímo do projektů/zakázek) s oddělením realizace společnosti
  • spoluúčast na obchodních jednáních a další kooperace s ostatními segmenty společnosti

Požadujeme:

  • dobrá komunikativní znalost anglického jazyka
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC
  • samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
  • velmi dobré organizační dovednosti
  • spolehlivost, loajalita
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zkušenosti v oblasti logistiky, obchodu, marketingu výhodou
  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)

Nabízíme:

  • osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu, marketingu a designu
  • možnost kariérního i finančního růstu
  • účast na zajímavých obchodních jednáních a zahraničních cestách
  • práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
  • zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
  • firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)

Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.

NOVÝ WEB - CHYBY, RADY ZDE