Asistent/ka marketingu a správa webu

Náplň práce:

  • aktualizace a vytváření produktového zboží na webu
  • práce na firemních kampaních
  • práce v multimediální komunikaci
  • další kooperace s ostatními segmenty společnosti (převážně s obchodním)

Požadujeme:

  • dobrá znalost anglického jazyka, výborná znalost české gramatiky
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC (znalost grafických programů výhodou)
  • grafické cítění výhodou
  • samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
  • spolehlivost, loajalita
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zkušenosti z marketingu a obchodu výhodou
  • min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)

Nabízíme:

  • osobnostní rozvoj, získání zkušeností z oblasti obchodu, marketingu a designu
  • možnost kariérního i finančního růstu
  • práce v mladém kolektivu a příjemném prostředí
  • zázemí stabilní firmy - 25 let na českém trhu
  • firemní benefity (bonusy/prémie, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, zdravotní volno/sickday, firemní akce, možnost delšího neplaceného volna, zahraniční pracovní cesty)

Nástup možný ihned.
Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/ičo)
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz .