Back office specialista pro zpracování zakázek

Máme volnou židli. Proto hledáme posilu, která doplní Alax tým a bude se podílet prodeji našich výrobků. Pokud ti srdce tluče pro design, rádi tě přivítáme v naší Alax rodině. Můžeš se těšit na práci progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou prací. 


Pár slov o nás:


Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.


Jaká bude tvoje náplň práce:

  • vyřizování a koordinování objednávek a zakázek klientů z e-shopu
  • komunikace se zákazníky po telefonu a emailem
  • související administrativa
  • úzká spolupráce s obchodním týmem


Co od tebe očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání
  • skvělé komunikační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a dotahování úkolů do konce
  • předchozí praxe v oblasti administrativy a zpracování zakázek výhodou

Co ti můžete nabídnout?

  • firemní telefon a notebook
  • stravné
  • kartu Multisport
  • sleva na firemní produkty
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce a teambuildingy
  • možnost občasné práce z domova
  • bonusy/prémie

Práce na plný úvazek (pracovní smlouva nebo na živnostenský list/IČO)

Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici  pošlete strukturovaný životopis na emailovou adresu job@alax.cz