Pracovní židle MUUNA 3101.15
Pracovní židle MUUNA 3101.15
15 246 CZK

Pracovní židle MUUNA 3101.15

Záruční lhůta 5 let
Cena za kus bez DPH
12 600 CZK
Cena za kus včetně DPH
15 246CZK
Celková cena s DPH (1 ks)
15 246
Dostupnost: Do měsíce
ks
 
Vyberte provedení
prosím zvolte
prosím zvolte
ERA
Jet Bioactive
Nairobi
Urban
Crisp
Fame
Oceanic
Step
Step Melange
Blazer
Tresigallo
prosím zvolte
prosím zvolte
prosím zvolte
Značka:
RIM

Ergonomický nábytek RIM Zdravé sezení v kanceláři Snové snoubení nadčasového designu a kvalitního provedení. Na to spoléhá česká firma RIM , jejíž specialitou jsou židle a křesla....

DESIGNÉR:
Massimo Costaglia & Giulio Mazzanti
Massimo Costaglia & Giulio Mazzanti

Massimo Costaglia se narodil v roce 1970 v provincii Padova, kde žije a pracuje. Po absolvování Průmyslového technického institutu (Istituto Tecnico Industriale) pracoval řadu let ve významných...

Designová židle MUUNA 3101.15

Ideální židle pro homeoffice


Židle jsou jedním z nejdůležitějších kusů nábytku, používáme je mnoho hodin denně, a proto je třeba vybrat si takový kousek, který vám naprosto vyhovuje. Kancelářská židle Muuna nemá na rozdíl od jiných kancelářských židlí na první pohled žádné viditelné ovládací prvky, skvěle zapadne do stylových kanceláří i do domácích pracoven. Celočalouněná otočná židle MUUNA s područkami na pětiramenné podnoži je vhodná do všech odpočinkových zón, čekacích prostor, vstupních hal, recepcí, ale i jako jednací sezení do kancelářských prostor a domácích pracoven.

 



Co je Self mechanika?


Pečlivě začalouněná židle Muuna je vybavena SELF 1C mechanikou, která všechno nastavení připraví sama. Sedadlo i zádová opěra se přizpůsobují pohybům sedícího samonastavitelným protitlakem. Opěru si můžete přizpůsobit až ve 3 pozicích.


Neničte si záda


Denně prosedíme klidně i 12 hodin. V práci, doma, s přáteli v restauraci nebo u televize. Většinu této doby sedíme strnule v jediné poloze a zatěžujeme tím páteř i zbytek pohybového aparátu. Značka RIM se snaží nejen vyrábět kvalitní židle, které se postarají o zdravější posezení, ale také informovat zákazníky o správném sezení. 



 

Zdravé sezení i moderní design s českou značkou RIM


Na tuzemský trh vstoupila v roce 1991 s myšlenkou ergonomického i estetického řešení kancelářských židlí. Česká společnost RIM se snaží plnit přání každého zákazníka a zpříjemňovat každodenní čas při sezení nad plněním pracovních povinností. Kvalitní technologie ve spojení s designem dávají vzniknout do detailu propracovaným a trvanlivým židlím, stolům, křeslům i pohovkám, které se hodí nejen do pracovního prostředí. Za svůj inovativní přístup byla značka odměněna mnoha oceněními. Nábytek roku, Red Dot Award nebo German Design Award nese řada kolekcí.


Prodlužte životnost nábytku

Chtěli bychom, aby vám nábytek sloužit co nejdéle. Protože víme, že důležitou roli v jeho odolnosti hraje správná údržba, připravili jsme pro vás několik tipů a doporučení, jak se starat o různé typy povrchu a čemu se naopak vyvarovat >> péče o nábytek.

Technické údaje
Počet kusů v balení 1
Šířka (mm) 680
Hloubka (délka) (mm) 680
Celková výška (mm) 950 - 1150
Výška sedáku (mm) 420 - 540
Záruka (měsíce) 60
Objem balení (m3) 0,24
Hmotnost balení (kg) 17
Materiál plast, čalounění
Žáruvzdornost Ano
Technické údaje
Počet kusů v balení 1
Šířka (mm) 680
Hloubka (délka) (mm) 680
Celková výška (mm) 950 - 1150
Výška sedáku (mm) 420 - 540
Záruka (měsíce) 60
Objem balení (m3) 0,24
Hmotnost balení (kg) 17
Materiál plast, čalounění
Žáruvzdornost Ano
Katalog
RIM_Catalogue_2021.pdf
3D prvky
TP_MUUNA_CZ.zip
3D_Muuna.zip

Nenašli jste zde ke stažení, co jste hledali?

Neztrácejte hlavu a přihlašte se do naší Profizóny, ve které najdete 3D modely, HR obrázky, technické listy a další materiály.

Pokud jste nenašli, co hledáte, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

 

přihlásit do profizóny

Máte showroom, ve kterém bychom si mohli prohlédnout Vaše výrobky?

Ano, máme rovnou dva. Můžete se přijít podívat do ulice Urxova v pražském Karlíně, kde na vás čeká i moderně vybavený vzorový byt. Zde se můžete inspirovat převážně k zařízení domova. Pokud je vaším cílem spíše kancelářské vybavení, zavítejte o pár bloků dále. V budově Corso Karlín najdete inovativní pracovní zákoutí (zejména od značky Narbutas) i jednotlivé kousky k vyzkoušení. Přijít můžete ve všední dny bez objednání. Rádi byste svůj výběr konzultovali? Pak si neváhejte předem domluvit termín, abychom se vám mohli plně věnovat.

Jak mohu stornovat objednávku?

V případě, že jste ještě nezaplatili zálohu, pošlete nám prosím email na alax@alax.cz a my objednávku stornujeme. Pokud jste již zálohu zaplatili, ale zakázka ještě nebyla zadána do výroby, při zrušení objednávky vám vystavíme dobropis. Je-li zboží již ve výrobě, bohužel již stornovat nelze.

Jak mohu reklamovat zboží?

Pokud si přejete zakoupené zboží reklamovat, na alax@alax.cz nám zašlete email s popisem vady včetně referenčních fotografií.

Kde naleznu fakturu k objednávce?

Po zaplacení objednávky vám přijde automatický email s fakturou. Nezapomeňte zkontrolovat složku se spamem, občas se tam pošta zatoulá. Pokud by ani tam faktura nebyla, napište nám na alax@alax.cz. Obratem vám ji zašleme znovu.

Jak se dozvím termín dodání?

U jednotlivých výrobců se dostupnost se liší. Najdete ji vždy u konkrétního produktu, dodací doba je ale pouze orientační. O přesném termínu dodání vás budou informovat naši specialisté.

Jaká je délka záruky?

Minimální doba záruky na všechny produkty jsou 2 roky. Informaci o záruční době najdete u jednotlivých produktů. Nachází se v kolečku u fotografie výrobku nebo v záložce techinfo. Část společností nabízí prodlouženou záruku. Některé kancelářské židle zaručují 5 let, kousky od značky Narbutas dokonce 10 let.

Je možné si objednávku osobně vyzvednout?

Ano, objednávku si lze vyzvednout v našem pražském skladu na adrese U Továren 999/31B, 102 00 Praha 15 - Hostivař. Při nákupu stačí v košíku při volbě dopravy zvolit variantu Vyzvednutí na skladě. O termínu vyzvednutí vás budeme včas informovat. 

Jaké způsoby platby přijímáte?

Při platbě v showroomu přijímáme platbu kartou, hotově nebo bankovním převodem se splatností 3 dny. Při nákupu online platba kartou probíhá přes platební bránu. 

Je možné si objednat méně kusů než je uvedeno v minimálním objednatelném množství?

Protože jsou minimální odběry kusů zboží dané výrobcem, který je nastavuje kvůli balení a dopravě, možné to není. Naopak při vyšším objemu se lze domluvit individuálně. 

Mohu si někde zapůjčit vzorky látek a dalších materiálů?

Ano, vzorky látek a dalších materiálů Vám ukážeme v našich dvou showroomech, v budově Corso Karlín a v ulici Urxova. Rádi také pomůžeme s výběrem a pokud se potřebujete rozmyslet v klidu doma, za předem určenou částku vzorníky zapůjčíme. Po domluvě vám vzorníky můžeme zaslat poštou na adresu. 

Mohu zboží vrátit?

Veškeré produkty nabízené na stránkách alax.cz, které nemáme skladem my nebo naši dodavatelé (jedná se o produkty s dodací lhůtou delší než 14 dnů), jsou vždy vyráběny na přání a dle specifikace konkrétního klienta. Produkt, který není skladem a byl vyroben podle přání zákazníka a pro jeho osobu, nezakládá právo spotřebiteli odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Tyto výrobky tedy lze vrátit pouze z důvodu špatné kvality.

Je třeba vždy zaplatit zálohu za objednávku?

Ano, jelikož se jedná o zakázkovou výrobu, je vždy potřeba zaplatit zálohu. Výjimku je možné udělit pouze u státních institucí či ve speciálních případech.

Jak se mám o zakoupený produkt starat?

Správnou péčí můžete značně prodloužit životnost zboží. Jak se o produkty správně starat naleznete zde: https://www.alax.cz/spravna-pece-o-nabytek-prodlouzi-jeho-zivotnost/ 

Kde najdu parametry jednotlivých produktů?

Všechny informace naleznete na stránce produktu v záložce Techinfo či v popisku. Ve složce Ke stažení si pak můžete stáhnout technické listy, katalogy či další potřebné dokumenty. Pokud nám u produktů nějaké informace chybí, neváhejte nás kontaktovat na alax@alax.cz.

Jakou formu dopravy nabízíte?

Nabízíme různé varianty dopravy. Lze zvolit osobní odběr na skladě v pražské Hostivaři, dopravu po ČR bez manipulace a instalace, dopravu s výnosem či dopravu včetně montáže, která se naceňuje individuálně. 

Kolik mě bude doprava stát

Podle parametrů konkrétního zakoupeného produktu uvidíte cenu dopravy v košíku. Tyto ceny platí pro Českou republiku a Slovensko. U objednávek do zahraničí se cena dopravy určí individuálně. 

Je třeba si připlatit za montáž?

U většiny menších produktů a kancelářských židlí je montáž jednoduchá a zvládnete ji sami. Zručnější osoby zvládnou smontovat i větší kancelářský nábytek, ke každému produktu je k dispozici montážní návod. Pokud by vám návod chyběl, na vyžádání ho zašleme. U složitých a velkých kusů nábytku a vybavení doporučujeme objednat odbornou montáž.

Co mám dělat, když chci objednat větší množství produktů?

Produkty si můžete sami nakoupit přes náš e-shop. V případě objednání nadstandardního množství nás neváhejte kontaktovat na alax@alax.cz. Připravíme Vám individuální specifikaci.

Jaká je nosnost židlí?

Většina židlí v našem portfoliu má maximální nosnost 120 kg. Potřebujete-li židli s vyšší nosností, kontaktujte nás na alax@alax.cz

Proč si vybrat Alax?